Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

czwartek, 25 października 2012

Wiersz o miłości

( z internetu )
Wiersz o miłości
Prosisz o wiersz o miłości
o Pani
to słowo wielkie
uczyłem się wymawiać latami
dalej wypowiedzieć nie mogę

Miłości uczyłem się od matki
jej była wielka - bezgraniczna
próbowałem ją dać dziewczynie
nią wzgardziła zwyczajnie
po prostu

„Miłość”
zaczarowane słowo
potrafi wyczynić czary wielkie
dlaczego go wypowiedzieć nie umiem
Może tez jestem zaczarowany

Może zaczarowała mnie dziewczyna
drobna niezwyczajna kiedyś
jej nie mogłem wykrztusić tego słowa
a innej - kłamać nie będę



4 komentarze:

  1. O miłości troszkę kolorowo i troszkę smutno...
    Życie splata i rozplata drogi skrycie
    Nie znasz swego przeznaczenie - nawet jutro
    może cud odmienić twoje życie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś "zaczarowany" Poeto. Pięknie piszesz o tym najważniejszym, cudnym i zaczarowanym słowie. Jedno małe słowo, a tyle niesie treści! Dlatego jest takie ważne, choć często nadużywane ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłość - to słowo wielkie, zaczarowane, magiczne... Nie każdy potrafi wypowiedzieć je, czasami ogranicza nas jakaś blokada wewnętrzna lub po prostu czary. Są tacy, którzy nadużywają tego słowa ,a przecież ma ono szczególną rangę. Dziękuję "zaczarowany Poeto" za przepiękny wiersz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak moje wspaniałe, pięknie to wyłuszczyliście.

    OdpowiedzUsuń

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.