Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

sobota, 31 grudnia 2011

Nowy Rok

Nowy Rok

Drobnym kroczkiem
za obłoczkiem
 raźno bieży - nowy roczek
niesie worek niespodzianek
i zawodów  drugie tyle

już z daleka, na dzień dobry
każdy składa mu życzenia
by był zdrowy
i bogaty
odrzucił precz  kłopoty
miłość przyniósł wszystkim ludziom
wojny zgasił, pokój dawał

by był lepszy - niż ten stary

W nadchodzącym 2012 roku życzę wszystkiego najlepszego. Spełnienia najskrytszych marzeń, a przede wszystkim zdrowia

3 komentarze:

  1. Leszku w Roku 2011 często do Ciebie zaglądałam, dlatego przyszłam podziękować, gdyż wiele pięknych myśli, wierszy tu przeczytałam...
    Szczęśliwego Nowego Roku 2012 także życzę oraz obfitej weny twórczej... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje piękne życzenia niech będą również dla Ciebie . Dużo zdrowia i szczęścia na wszystkie dni. Niech Twoje marzenia zawsze będą z Tobą, niech zamieniają się w piękne i mądre wiersze. Bądź szczęśliwy kochany Tygrysie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Wam moje miłe panie. Obiecuję że będę się starał

    OdpowiedzUsuń

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.