Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Moje punkty na mapie

Znalezione obrazy dla zapytania Mapa Polski
Moje punkty na mapie

Na mapie świata  
miejsce sercu najdroższe
gdzie wracasz w snach 
tam żyłem kochałem byłem
teraz wspominam...
I
Mała zadra w sercu 
w miejscu gdzie miłość pierwsza
wierna dozgonna i niewinna
a serce na oścież otwarte szeroko
dławiło się uczuciem 
II
Gdzie dom rodzinny
i matka nakrywała do stołu
tam też wielkie uczucie bezgraniczne
jak pocałunek matczyny 
III
I teraz ten który blisko
coraz bliżej
o którego się potkniesz
nie ominiesz
nie przeskoczysz
jest przeznaczeniem
czarną dziurą z której się nie wraca
to spełnienie podsumowanie
jest wszystkim 
oraz niczym

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.