Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

czwartek, 6 grudnia 2012

Wyspa marzeń

( z internetu )
Wyspa marzeń

Gdy nad miastem dzień brzaskiem się budzi
wrzaskiem ptaki sennie ludzie
zwykły dzień w znoju się zaczyna
wyjdę na brzeg - będę czekał

Płyniesz w swej łodzi z marzeń krainy
jestem z tobą w naszej wyśnionej
widzę twoje oczy snu pełne zamglone
czekam na ciebie na wyspie wytrwania

Kiedy twoja dusza do mojej dopłynie
zleją się razem w przeogromnej miłości
będziemy razem wędrować po obłokach
aż zakotwiczymy

Na wyspie spełnienia


2 komentarze:

  1. Przebudzenie miłości pełne na wyspie spełnienia, gdzie spotkają się dwie dusze sobie przeznaczone...
    Rozmarzony, ciepła i miłości pełen wiersz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyniesz do mnie z Krainy Marzeń, ja zawsze będę na Ciebie czekał... Wierzę, że nasze dusze spotkają się wreszcie i dalszą podróż przeżyją wspólnie, a nasza miłość przetrwa wszystkie burze. Cudowny, pełen miłości wiersz, który pobudził moje marzenia.

    OdpowiedzUsuń

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.